a
b
c
d
Հայ Մշակույթի, Գիտության Եւ Կրթության Զարգացման Հիմնադրամ

Փարավոն Միրզոյան․ Ազգային բրենդ ստեղծելու համար անհրաժեշտ էր մասնագետների հրավիրել

paravon—Mirzoyan

ՀՀ ժողովրդական նկարիչ Փարավոն Միրզոյանը դժգոհ է Հայաստանի ազգային բրենդից (լոգո և կարգախոս) որն իր LinkedIn-ի էջում ներկայացրել է ամերիկյան GK Brand ընկերության հիմնադիր և ղեկավար Վազգեն Քալաջյանը։

«Որպես արվեստագետ, երբ տեսա այդ էմբլեման, ամաչեցի: Մեր պատմությունը մեզ հնարավորություն է տալիս աշխարհին ներկայանալ որպես հնագույն ազգերից մեկը»,- մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասել է նկարիչը։

Ազգային բրենդի նպատակն է Հայաստանն ավելի ճանաչելի դարձնել աշխարհում: Բրենդի լոգոն բազմաթիվ դժգոհությունների առիթ է տվել, իսկ ստեղծման գինը կազմել է 400 հազար դոլար:

Միրզոյանի խոսքով՝ ազգային բրենդ ստեղծելու նպատակով անհրաժեշտ էր նկարիչների հրավիրել, համապատասխան էսքիզներ ներկայացնել։

 

Գալիք Իրադարձություններ

Չկան սպասվող իրադարձություններ այս պահին.

Անհրաժեշտ է: $1,060
107%
Հավաքված է: $1,132 | Մնացած օրեր: 0